WiFiGamer Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 ja det kan vara lite svårt. men filmen är inte läskig http://www.youtube.com/watch?v=0wdkQ87kD-k...related&search= ser du filmen från RE från tv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Med vilka knappar styr man? Det är en som har sagt till mig på ettt annat forum att man använder pennan till att gå dit man vill. Btw, den filmen var ganska B :P Redigerat 16 Augusti 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Dessa knappar tror jag: L skjuter R laddar men sen vet jag inte mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Denna RE filmen var inte nåt läskigt alls. Vilken kanal är det på Re? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Ska kanske köpa det imorrn, får se hur det blir :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Denna RE filmen var inte nåt läskigt alls. Vilken kanal är det på Re? jag vet inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) Nja, det blev inget RE idag eller igår, men jag har några fler frågor: Fungerar knivhuggandet bra (när man använder pennan)? Är det långt? Och hur många gubbar kan man vara? EDIT: Köpte det idag, hur nöjd som helst! Redigerat 20 Augusti 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Ärligt talat så tycker inte jag Gameboyspel är läskiga alls. Det är så liten skärm, men man kan ju rysa till lite dåcohdå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Har bara ryckt till en enda gång och det var när zombie på marken tog tag i mitt ben, men det var för att jag var oförberedd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Men har du nu köpt spelet? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Japp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Lycka till då =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg