papyrus_pokemon Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 tur att jag har ds behöver bara önska mig spelet när det kommer ut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Aa, men det kommer att ta tid!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Aa, men det kommer att ta tid!! :cry: ja kommer typ ut 2007 i december tror jag det stog på pokemon.sejag vill kunna jappanska vill höra vad dom säjer buhuhu finns det ingen smailis som lipar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jag kommer att köpa den japanska versionen för att i sverige så kommer spelet kanske ... maj i nästa år (pokemon emerald kom ett år före i japan än det släpptes i sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 så du kan japanska eller? isånnafall :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Ljomi:Det har kommit ut i Japan. pokeAnte:Det är väl i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Ljomi:Det har kommit ut i Japan. pokeAnte:Det är väl i Sverige. ja men jag kan inte japanska :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Och?Du får väl Chansa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) lol orkar inte :) EDIT: det är inge kul då :( Redigerat 19 Augusti 2006 av ljomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Sammahär, jag vill inte spela ett spel som jag inte fattar vad dom säger, kommer nog antagligen köpa från en engelsk sida. ;) Videon var bra! Hoppas det kommer en till ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Samma här Cartts' . Orkar inte vänta på att det ska komma ut i sverige. Så fort det kommer ut i Amerika så beställer jag hem det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 §1.11/§1.7. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg