Gäst Andreasswf Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jo ni vet dom där fyrkanterna som representerar din rank. Över dem står det tex. Mini fuskare. Jag har sett att andra tex dolphin har candy king...och någon..tror det var rowyn hade the writer...osv.. Jag skulle villja ha "The Flashmaker" Går det att köpa i affären eller hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det finns ett föremål i affären som kostar 30 000 Fm om man köper det kan man ändra sin titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 30 000!? O.O Jag som tyckte att saken som tar bort en varning(glömt namnet) kostade mycket!!!(10 000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det är ju svindyrt, borde ju sänka till lite mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Tycker jag också, Varningskortet borde kosta 30 000 och Titelbytet 10 000. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Men jag fattar inte vad som är så speciellt med ett titelbyte? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Ja det står ju bara en sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Priserna passar utmärkt. Att ändra rank ska vara något man verkligen måste förtjäna, priset borde nästan vara högre. ;) Det borde vara bättre om att man inte alls kunde köpa något sådant där i affären. Att man hellre får chans att ändra det då man höjt sig i rank. :) Men man väljer själv. Smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jo, kanske det. Det beror nog på om användarna bryr sig om att ha ett egen rank. Ett gott mål annars att se till att va aktiv på sidan iaf och skriva något. Även så kan moddarna behöva få lite mer jobb. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 MÅSTE SPARA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jag ska skaffa #100 Gud :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 jag är väääldigt aktiv ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.