stjärna Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 VEM SPELAR CS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det där hör inte äns till ämnet -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 det var inge bra att den är sönder.... men försök att fråga game eller diggistore eller någon annan spelaffär nära dig om dom vet vad som är fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Lol, bredband har han nog. Jag tror att det är något fel med hans USB, det var det med min, om man har haft en data, som man inte använder USB'n mkt med, så "Glömmer" datan bort att det finns en USB funktion. Detta kan även hända med minnet, därför är det viktigt att defragmentera då o då... Om jag vore du, skulle jag göra något av detta, funkar inte det, ska du kontakta din återförsäljare. :P Är det så säkert att han har bredband då? <_< Alla har väl inte det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg