Gäst Andreasswf Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag undrar hur jag skulle kunna ta bort alla låtar i min iPod? För det går inte markera låtarna, dom är gråa typ istället för svarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 o.O Jag högerklickar bara på dem och tar bort. Annars går du in i hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 min syrra fattade nu tydligen O_o... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 välj i inställningarna att det inte ska vara autoupdate så går det att ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 gå bara in på datorn & markera allt & ta bort allt, är väl inte så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 De e bara o gå in på iPod inställningar o ta bort den automatiska uppdateringen av låtar lr nåt sånt... Jag blev as arg på de förut, tog mej en stund o fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.