Hoppa till innehåll

Ikoner...


Dysfunction

Rekommendera inlägg

Tjena...

var ett tag sen man var inne på det här forumet...

 

Iaf...jag undrar om nån här har gjort några OD-ikoner eller vet var såna finns att ladda ner?

 

Just nu har jag bara några defaultikoner, några jag gjort samt några jag har modifierat (Se Bildlänk - Nero StartSmart Markerat).

 

||BILD-BILD-BILD||.

 

Har haft dessa ett bra tag nu...börjar tröttna på dem och skulle gärna vilja ha ett par nya.

 

Kan även betala i FM om ni ger någon länk som jag tycker är användbar.

Självklart kan jag även ge fm för ikoner som ni själva gjort (om jag vill använda dem).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du kollat http://www.wincustomize.com? Bra sida för sånnt annars, men vet inte om det är några specialfiler som man får tanka därifrån (antar att du är ute efter .png, .gif eller .ico?). Om det skulle vara så, prova bara byta filändelse till .zip och packa upp. Det funkade för mig för några månader sedan fast det var ett ikonpaket. Inte säkert men kan vara värt ett försök.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte gjort några atm... däremot tänkte jag göra egna till precis allt jag använder senare, men för tillfället ser mitt skrivbord ut som crap, så det får vänta tills jag har hittat ett tema jag verkligen vill ha... dumt att göra 200png bilder för att märka att man inte gillar det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...