Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Tittar ni på film någon gång i skolan? alltså typ på nån film som hela klassen vill se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 nej vi har bara sett en rolig film hela som inte var teknad anars har vi bara sett teknade filmer på spanska etan svensk text skit tråkit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ja, vi ser på Narnia just nu, skitdålig film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Narnia e bättre på bok :P nån gång har min klass sett en film vi velat se, kan itte komma nån nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Vi har sett Stand by me och Nothing hill, med inte med någon text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 VI såg Matrix Reloaded idag på Fysiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Vi ska se "Bruce Den Allsmäktige". Den ska jag köpa också. Såg på bio och den äger! Jag rekommenderar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 vi såg sagan om de två tornen med tysk översättning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Min klass såg Scary Video. Nu kommer många säga att jag skrev fel eller dylikt men det fiins faktiskt en fiml som heter det och jag säger bara att om ni gillar scary move så kommer ni att gilla den här också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ja just det vi såg den dära dalmatiner filmen från disney på Tyska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Kul. på tyskan brukar man se Schindlers List i åttan. Handlar om andra världskriget, tur nog i svartvitt. Vissa scener är mer eller mindre trevliga, typ. Men vi får inte se filmer när som helst, bara vissa dokumentäter eller så. En gång såg vi en dokumentär om vad som händer en nyfödd flodhästunge om de äldre hannarna inte gillar den... inte särskilt fina bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 En gång fick vi se en film om hur halshuggningar gick till...en tjej började gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.