Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) jag har 2 wuaclt.exe uppe på aktivitets hanteraren först var det nåt mrt.exe lr nått liknande som va Malicious Software Removal Tool. lr nåt och nu har jag två wuaclt.exe är det virus? en körs från system och en får anton(användarnamnet) ömm var lite stressad så jag stavade lite fel namnet på tråden ska igentligen vara kontigt med processer Och nu kollade jag på security task manager att min explorer.exe skickar nått till port 9100 omg har jag virus?? Redigerat 16 Augusti 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 lugn. det är itne virus. jag har också wuaclt.exe på min. om du söker på processsen på google så kommer det upp någon sida med system info. där kan men se vilket program det är som har ignång processen. jag tror det är en windows process Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 processlibrary.com är en bra sida där du kan slå upp alla konstiga processer som du hittar, det står även om de är farliga eller inte och vad de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.