B4z4r Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Ok jag har ett problem när jag ska kolla på filmen på Winamp/Mediaplayer när jag sätter på winamp kommer ingen bild upp man bara hör musiken och råösterna ... på windows media player kommer det som det spelas upp musik vad är problemet och vad ska jag göra för att fixa det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Du måste ha Codecs. Annars så borde du skaffa VLC Media Player. Redigerat 16 Augusti 2006 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 ok tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex195 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jag rekommenderar att du skaffar VLC media player. Då behöver du inte greja med codecs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 vart finns vcl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 denna sidan hittar du den på http://www.videolan.org/vlc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 finns även en länk till vlc på hamsterpaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 VLC är väldigt bra! Den kan öppna i stort sett allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.