Baf2 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 på http://www.gametronics.se finns opran att köpa för 549 är det värt? om du inte hittar den på webb sajten sök bara på browser :lol: ' :medieval: :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 vad är det för skillnad mellan DS lite webläsare & vanlig DS webläsare? själv tycker jag inte att du ska köpa det för när man köper Wii får man med det gratis ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 ok men när kommer wii ut då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 det är inte bestämmt men det kommer i Oktober eller November, innan PS3 (17 nov) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 men det kan ju vara värt det om man inte ska köpa Wii men jag tror även att det skullehvara webbläsare i PS3, inte sant? jag funderar på att köpa operan men det är ju ganske onödigt när man tänker efter, man måste ju ha nåt att att koppla upp den mot då kan man ju liksom lika gärna spela på datorn hemma. i och för sig så har ju tex mcdonalds och visa restauranger internetuppkoppling så man ska kunna jobba. det är ju då isåfall om man e ute och reser och stannar för att äta och vill gå in på nätet lite men hur ofta är det? så jag tror jag struntar i att köpa det... :) men man får ju se... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 men det kan ju vara värt det om man inte ska köpa Wii men jag tror även att det skullehvara webbläsare i PS3, inte sant? jag funderar på att köpa operan men det är ju ganske onödigt när man tänker efter, man måste ju ha nåt att att koppla upp den mot då kan man ju liksom lika gärna spela på datorn hemma. i och för sig så har ju tex mcdonalds och visa restauranger internetuppkoppling så man ska kunna jobba. det är ju då isåfall om man e ute och reser och stannar för att äta och vill gå in på nätet lite men hur ofta är det? så jag tror jag struntar i att köpa det... :) men man får ju se... om du ska köpa wii så ska du inte köpa DSen, men jag tyckre det är lite onödigt med en webläsare i DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 men jag har redan DS... men jag ska inte köpa wii jag ska köpa PS3, det ska jju vara webbläsare i den oxå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 jagska nog köpa den.tänk dej man kan gå in på vilka sidor som helst.många köper den för dom ska gå in på snusk :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 haha LOL men jag ska inte köpa den jag väntar tills jkag och mina brorsor köper PS3 istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det kommer 6 oktober läste jag på nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Nu blir jag förvirrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Det kommer 6 oktober läste jag på nintendo.se menar du operan nu va? isåfall stämmer det men jag tänkte ifall du menade PS3 så blev jag helt ställd för den kommer 17 november men sen kom jag att tänka påp att PS3 inte e nintendo ju XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg