Hoppa till innehåll

Grafikkort

Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej.

Är Geforce 7600GT PCI-express bra om man har Intel Pentium 4 3.20 ghz och 1gbram?

Eftersom att jag är rädd att min 6600GT inte kommer klara dem nya spelen som kommer.

Så vad tycker ni. Är 7600GT ett bra val?

Skrivet

ett prisvärt kort som klarar de flesta nya spel men något superkort är det ej så om du inte vill byta kort om ½ år igen för att kunna köra de nya spelen så skulle jag om jag var du spara ihop lite mer pengar och köpa något tyngre kort.

Skrivet

Så ni menar att det där kortet visar bara hur mycket dem nyaste spelen kommer att kräva och ni menar att jag ska köpa ett kort som är säkert till framtiden?

Skrivet

Donken Var smart... Vänta tills Vista släpps och köp den generationens grafikkort... Det kommer att löna sig, jag lovar

Om man täncker så då kommer man ju aldrig att upggradera/köpa en ny dator.

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=318679 Där har du ett bra grafikkort för 1699Kr. Vet inte riktigt vad som är bra med grafikkort, men jag tror att det ska va bra. Du kan ju läsa recensionerna och se vad dom som har det tycker.

Skrivet

Det beror på om jag skaffar Vista. Jag vill veta nackdelarna först med Operativsystemet.

Stora besvikelser för många. Men jag får väl vänta. Jag håller med till 6600gt ett litet tag till. Sen får jag se vad de nya spelen håller på att kräva.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...