mrkonne Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 hur blir man frisk från det ? från att bli vampyr alltså snälla svara jag har väntat sen elva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 gör vampyrquesten :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrkonne Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 hur blir man frisk från det ? från att bli vampyr alltså snälla svara jag har väntat sen elva var är den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Använd sök, kolla bland dom andra trådarna eller använd google. Du får gå till ett ställe i Imperial city och sedan prata med en så börjar du queset. Tror att det hette något med Arcane university. Är inte säcker på att det är rätt, men jag tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrkonne Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Använd sök, kolla bland dom andra trådarna eller använd google. Du får gå till ett ställe i Imperial city och sedan prata med en så börjar du queset. Tror att det hette något med Arcane university. Är inte säcker på att det är rätt, men jag tror det. vakterna försöker ju döda mig så fort jag går in i en stad :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Använd sök, kolla bland dom andra trådarna eller använd google. Du får gå till ett ställe i Imperial city och sedan prata med en så börjar du queset. Tror att det hette något med Arcane university. Är inte säcker på att det är rätt, men jag tror det. Då har du förmodligen begått brott... Du startar uppdraget genom att snacka med vilken präst som helst i ett kloster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.