Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Vad vill ni att dom ska endra på till 1.7 Vapen , Mods , skins osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) FÖrhoppningsvis, så hoppas jag att dom inte gör en 1.7. om dom nu gör det, så kan dom: Ta bort sköld ta bort cz buggen i 1.6 och så att det va som dom äldre verisionerna när man sköt och hoppade samtidigt så kom skottet i mitten ändå. (mer skill än luck då) Och så att man kan bunnyjumpa utan script (aldrig anävnt) Annars är 1.6 helt perfekt. Redigerat 17 Augusti 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Kommer inte finnas 1.7. Hl1 grafikmotorn kommer inte skapa nya csspel. Nu så kommer fortsättningarna av alla cs spel börja på 2.1. Och att det kommer vara en source motor. Varför ska man ta bort sköld igentligen? Jag förstår inte varför ni tänker så! En sköld är en del av spelet och Counter-terrorist brukar oftast ha sköld när dem ska bekämpa terrorism. Ni anser det som fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) och awp är en del av spelet oxå, och många servrar tar bort det? Dom borde aldrig ha lagt till sköld. (alltså, vad jag tkr, säger inte att alla ska tycka så) Redigerat 18 Augusti 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Tar dem bort awp så kommer jag börja garva. awp är mitt favoritvapen i spel och bara för att man dör på ett skott så spelar det ingen roll. Man måste ju ha motstånd också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Awp, tog mig långt tid att äns lära mig pricka, för inte så länge sen så lärde jag mig snabb zoom mkt bättre! *STOLT* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thelinx Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 OMG!! Det finns redan CS2.0... det kallas COUNTERSTRIKE:SOURCE :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Eftersom cs 1.6 är mycket populärare en 2.0 så kanske 1.7 kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 OMG!! Det finns redan CS2.0... det kallas COUNTERSTRIKE:SOURCE :D .. Counter-Strike:Source är Counter-Strike:Source och Counter-Strike 2 är Counter-Strike 2. Nej, det kommer inget 1.7 Och vad är det för cz-bugg? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 OMG!! Det finns redan CS2.0... det kallas COUNTERSTRIKE:SOURCE :D Tror han menar att gubbarna ser ut som dom på CZmen det är lätt att fixa ^^ bara att kopiera cstrike-models-player mappen från counter-strike.gcf och lägga den i models mappen i accountnamn/counter-strike/cstrike/models ps för att öppna gcf ska du Ha GCFscape vilket kräver microsoft framework 1.1 eller högre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jasså, men det är ingen bugg >.< CZ gubbarna är ju mycket finare än dom "vanliga" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) Eftersom cs 1.6 är mycket populärare en 2.0 så kanske 1.7 kommer. 2.0 uppåt menas med Hl2 grafikmotor. Och 1.0 uppåt menas med Hl1 grafikmotor. Och Valve har sagt att dem kommer fortsätta från 2.0. Men dem kommer inte lägga ner 1.6 eftersom de flesta kör turneringar på det spelet. Rotab, finns jätte många som inte gillar Cz gubbarna. Men vad är det som är svårt? Man behöver bara gå till foldern och ta bort skinsen. Redigerat 19 Augusti 2006 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg