Hoppa till innehåll

Gissa Mount!

Gäst DonKeN

Vad tror ni Draneis kommer få för mount vid den kommande expansion Burning Crusade?  

53 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Vad tror ni Draneis kommer få för mount vid den kommande expansion. Jag tror på antingen en Tjur eller Krokodil. Anledningen till att jag tror på krokodilen är att det finns ju såna i Svamp Of Sorrows och där finns det många Draneis också. Ni får gärna skriva vad ni tror om BE.

Men jag kunde inte hitta på ett sätt så att man kan rösta på 2mounts samtidigt. Och jag vill inte starta en ny omröstning eftersom jag kanske riskerar att få en varning.

Men rösta på höreni xD!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

okey röstade på krokodil anledning 1.humans rider på häst -.-' 2.tjur kränkande mot taurens xD 3.vildsvin hmmnja tror de är lite för små 4.krokodilen är att det finns ju såna i Svamp Of Sorrows och där finns det många Draneis också som DonKeN sa 5.kamel nja låter lite långsökt för en Dranei's skulle rida på en kamel (skulle dock sett roligt ut med en epic kamel xD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...