hyldran0 Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 jag är med i en ZG/MC/Onyxia guild och snart ska vi börja köra naxx
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 förlåt att jag värkar korkad nu men vadå tier1, tier2, tier 3? vad är det???? OBS jag är bara lv 38...
hyldran0 Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 förlåt att jag värkar korkad nu men vadå tier1, tier2, tier 3? vad är det???? OBS jag är bara lv 38... Här kan du hitta all a tier/dungeon och PvP set
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 förlåt att jag värkar korkad nu men vadå tier1, tier2, tier 3? vad är det???? OBS jag är bara lv 38... Tackar Tackar XD
Gäst Mujo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 Judgment är Tier2 för Paladins -_- Leogetz, jag har sett en snubbe ha 7/8tier 3! Inte sett men jag har sett ens profil! Och den sista han behövde var breastplaten och den droppas nog av sista bossen i Naxxramas. Tror sista bossen var Kel Thuzad! Jo _ALLA_ tier 3
NossLoad Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 jappjapp och här kommer jag mr. off topic. sry för detta men jag måste! Hydran0... detta säger jag om mig själv och dig... vi är för unga för att kunna ha den förmågan att göra tillexempel Naxx... Jag kommer för tillfället inte på vad det rätta ordet jag menar är. I vilket fall som helst så är vi för unga för att vara med i en Naxx räd. Man kan inte göra ett litet misstag för då går allt åt h*lvete. typ om du går lite snätt så att du råkar aggra en grupp när man inte är berädd kan räden whipa. I t.ex ZG så kan du gå lite snätt och aggra en grupp när räden inte är berädd och man klarar det men Naxx är mer än 100% kontroll det är runt 200% kontroll som behövs (200 är för högt men bara så att du förstår) och vi unga har inte riktigt den förmågan att prata den engelskan man behöver och samtidigt göra den svåraste instancen i spelet.
Rekommendera inlägg