j0hn Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag har äntligen formaterat om datorn nu så nu funkar den som den ska, eller nästan iallafall, något har hänt med ljudet det sprakar och skär i öronen. Jag har kollat så att sladdarna sitter i ordentligt. Så vad kan felet vara? Installerade kotor igen när jag fick tillbaka datorn, har nytt grafikkort och rubbet, den varnade bara för att mitt "video" kort var för gammalt. När jag skulle testa att spela så började det lagga igen, med en gång. Vad kan det bero på? Video kortet eller vad? Sen en enkel fråga måste man ha cs 1.5 installerat på datorn för att kunna spela steam? Eller räcker det med Halflife? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Video-kortet kan spela stor roll, vilket grafikkort har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag vet inte men det kom inte fram någon varning om det så antagligen ett som ska funka till kotor.. Ingen som har svar på mina andra frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 du måste ha båda två för att kunna använda steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag kommer aldrig att få något svar.. Dum som jag är kommer jag med en ny fråga också, någon som vet var man kan ladda ner cs 1.5? Hittar inte rätt på counter-strike.net.. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det med ljudet kan vara adaptern som är för låg eller för hög.. måste vara en särskild adapter för olika varor.. Annars är hårdvaran eller nåt annat fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Adaptern vad är det för något? Hur kollar man vad den är inställd på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 men ladda hellre ner cs 1.6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Adaptern är en svart liten "låda" som man kopplar in i kontakten och sedan in i högtalarna. De omvandlar energi, t.ex. från 230 volt till 50 volt eller mer. Beroende på vilken apparat man använder. Så det måste vara en adapter just till dina högtalare för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 men ladda hellre ner cs 1.6! Måste man inte ladda ner 1.5 först eller missuppfattade jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 nä,du behöver bara half-life ocjså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Okej vet du någon sida där man inte behöver vara medlem eller betala för att kunna ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.