Gäst Kabby Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) Jag funderar på att köpa PS2 om jag hittar något billigt men vet inte vad jag ska ha för spel till! Spelen jag funderar på är: Final Fantasy 10 Shadow of the Collosus (stavning) CastleVania CastleVania: Curse of Darkness (jag <3 CastleVania) Vampire Hunter/killer vet inte vad det heter! Jag skulle vilja veta om något av det här spelen är jättedåliga och vad det finns mer för spel! Gärna tips tack^^! Jag är mycket för äventyr, skräck och RPG! Redigerat 6 September 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) Köp mina! :) (Kolla i "Vilka spel har ni?"-tråden här i PS2-forumet, jag gjorde i morse) Edit: Jag kanske säljer mitt PS2 om jag får många spel sålda. Redigerat 18 Augusti 2006 av Forsman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) köp DragonBall Z Budokai Tenkaichi 2 nu när det kommer ut i november. men shadow of the colossus är också bra Redigerat 18 Augusti 2006 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Shadow of the Colossus, FFX (10), Suikoden, Star Ocean, Grandia III (Kommer snart ut, värt att spelas.) och ja. Förmodligen något roligt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Om du gillar Final Fantasy så är spelet Kingdom Hearts som är en blandning av Disney och FF ett måste! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Om du gillar vildy western ska du köpa GUN ett välldigt bra spel ;) GTA spelen är ju också bra.Black mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Gun är värdelöst.. men Dynasty Warriors spelen e riktig bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 I stället för att köpa PS2 kan du kanske köpa PS3 när den släpps. Fast den kommer ju säkert vara jätte dyr. Speltips: Flatout Burnout 3 eller 4 Spider-Man 2 (kan vara rätt långtråkigt, om man inte är speciellt intresserad.) SSX 3 Need for Speed Underground 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Shadow of collosus är bra, doc lite svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Köp Tekken spelen. Annars Gta Serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jusste, tekken som sagt var... Femman och tag är att rekomendera före 4:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 I stället för att köpa PS2 kan du kanske köpa PS3 när den släpps. Fast den kommer ju säkert vara jätte dyr. Speltips: Flatout Burnout 3 eller 4 Spider-Man 2 (kan vara rätt långtråkigt, om man inte är speciellt intresserad.) SSX 3 Need for Speed Underground 2 Njä, kommer nog inte att köpa PS3, ska köpa Wii, men det finns en hel del intressanta spel till PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg