RamJam1921 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Bra speltips är fifa serien..man tröttnar aldrig för ingen match är lika:P ett bra tips för dej i början när man inte har så många spel..... lovar du tröttnar aldrig:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Bra tips där, även Basket spel och dylikt är svårt att tröttna på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Burnout 3 och 4 Tekken5 GTA SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 om du ska köpa ps2 nu så kan du ju lika gärna vänta tills 3an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 om du ska köpa ps2 nu så kan du ju lika gärna vänta tills 3an Lite för dyrt för min´stackars plånbok... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 om du ska köpa ps2 nu så kan du ju lika gärna vänta tills 3an Men det släpps väl om några månader..??Så du hinner väl skrapa ihop lite pengar. Annars kan du ju låna av din föräldrar, eller kom överrens om att du betalar halva summan oc de halva. Så gjorde jag när jag köpte mitt Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Skulle nog rekomendera dig FIFA 06 om du gillar fotboll. Om du gillar racing och liknande, så kan du köpa Gran Turismo 3, tycker att den är bra, annars kan du köpa som någon redan skrev, Gta: San Andreas. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Finns det några bra skräckspel till PS2 förutom Silent Hill och Resident Evil??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg