Simpsons Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 våran nya rektor har tagit bort alla läxor :cool: annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen :visslar: Det låter inte så troligt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 I en av mina kompisars klass så får de aldrig någon läxa första veckan efter ett lov. Det vet jag ingen annan klass som får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 För mej börjar skolan imorrn,ska börja i 8:an.. Men dom första dagarna/veckorna efter sommarlov brukar vara kul tycker jag. Annars att man måste vakna för att gå till skolan å jobba suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Ja hur känns det att skolan ska dra igång då? Själv tycker jag att det är piss <_< För j*vligt <_< Önskar att sommarlovet varade till nästa lov,och det lovet till nästa lov å så vidare... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 våran nya rektor har tagit bort alla läxor :cool: annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen :visslar: endast en så korkad individ som du förstår inte att jag bara skämtade med fjortis snacket... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 våran nya rektor har tagit bort alla läxor :cool: annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen :visslar: LoL? Vem drev du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 våran nya rektor har tagit bort alla läxor :cool: annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen :visslar: men det är så han säger att om vi jobbar bättre i skolan så behöver vi inte ta med läxor hem :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 våran nya rektor har tagit bort alla läxor :cool: annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen :visslar: Säkert. När slutar ni era skol dagar i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Började idag :mellow: I 7:an på en ny skola där vi är minst (7,8,9). innan gick vi på skola med förskolebarn till sexor så från att vara störst till minst känns lite konstigt Har sovmorgon tre dagar(mån, tis, fre) :) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Ja hur känns det att skolan ska dra igång då? Själv tycker jag att det är piss <_< Det kallas för pension. :) Nej jag tar tillbaks min mening om att skolan skulle bli fisdåligt. Klassen är grymt bra. 7 killar och 26 tjejer. (Undrar hur många gånger jag skriver detta.) Vi har blivit värsta killgänget också. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) Ja hur känns det att skolan ska dra igång då? Själv tycker jag att det är piss <_< 33 st i din klass :blink: Vi är 24 st i min klass 10 killar och 14 tjejer men det är 5-6 klasser på hela skolan av sjuorna Jag tror det är 130 personer som går i sjuan Det är så många klasser att vi kommer vara tvugna att jobba i mellanstadie byggnaden ibland Redigerat 21 Augusti 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) När jag gick i sexan var vi bara 15 i vår klass, nu är vi 25 och runt 120 elever totalt i sjuan från klass A till E. Redigerat 21 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.