Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

För mej börjar skolan imorrn,ska börja i 8:an.. Men dom första dagarna/veckorna efter sommarlov brukar vara kul tycker jag. Annars att man måste vakna för att gå till skolan å jobba suger.

Skrivet

Ja hur känns det att skolan ska dra igång då?

Själv tycker jag att det är piss <_<

För j*vligt <_< Önskar att sommarlovet varade till nästa lov,och det lovet till nästa lov å så vidare... :D

Skrivet

våran nya rektor har tagit bort alla läxor

:cool:

annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen  :visslar:

endast en så korkad individ som du förstår inte att jag bara skämtade med fjortis snacket... -_-
Skrivet

annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen  :visslar:

LoL? Vem drev du med?

Skrivet

men det är så han säger att om vi jobbar bättre i skolan så behöver vi inte ta med läxor hem :bah:

Skrivet

Säkert. När slutar ni era skol dagar i så fall?

Skrivet

Började idag :mellow: I 7:an på en ny skola där vi är minst (7,8,9). innan gick vi på skola med förskolebarn till sexor så från att vara störst till minst känns lite konstigt

Har sovmorgon tre dagar(mån, tis, fre) :) :gitarr:

Skrivet

Det kallas för pension. :)

Nej jag tar tillbaks min mening om att skolan skulle bli fisdåligt. Klassen är grymt bra. 7 killar och 26 tjejer. (Undrar hur många gånger jag skriver detta.)

Vi har blivit värsta killgänget också. ;D

Skrivet (redigerat)

33 st i din klass :blink:

Vi är 24 st i min klass 10 killar och 14 tjejer men det är 5-6 klasser på hela skolan av sjuorna

Jag tror det är 130 personer som går i sjuan

Det är så många klasser att vi kommer vara tvugna att jobba i mellanstadie byggnaden ibland

Redigerat av Humla
Skrivet (redigerat)

När jag gick i sexan var vi bara 15 i vår klass, nu är vi 25 och runt 120 elever totalt i sjuan från klass A till E.

Redigerat av Ripto

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...