allest4 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 :) tjena ja vilken av dom ska jag köpa? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jag hade köpt Gudfadern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 jag hade köpt gudfadern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Gudfadern såklart. Det är grymmt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Gudfadern såklart. Det är grymmt. Men är gudfadern som gta eller är den bättre än gta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Nja, jag tycker själv att det är bättre än GTA men jag vet inte vilken smak du har. Om du har spelat Mafia så är det ganska likt det men Gudfadern är nog lite bättre vad gäller grafik och lite annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) Jag tycker du ska välja fotbollsspelet men detta är enbart för att jag gillar sportspel. Alltså du ska välja efter vilken kategori du gillar. Gudfadern = Action typ. Fifa... = Sportspel. Redigerat 19 Augusti 2006 av Dolphin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 jag har beställt gudfader så jag hoppas att den är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag tycker du ska välja fotbollsspelet men detta är enbart för att jag gillar sportspel. Alltså du ska välja efter vilken kategori du gillar. Gudfadern = Action typ. Fifa... = Sportspel. Jag måste hålla med på den punkten, inte för att jag enbart gillar sportspel men att Fifa alltid har varit en favorit hos mej (^ ^,). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Köp Gudfadern för filmen är bra. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg