loppsak Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Är det någon som spelat det och har tips om hur man hittar uppgifter om skulder privat och företag. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jups, har klarat ut det. Skulder borde du hitta hos Kronofogden, finns på samma ställe som Skattemyndligheten och Folkbokföringen om jag inte minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loppsak Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jups, har klarat ut det. Skulder borde du hitta hos Kronofogden, finns på samma ställe som Skattemyndligheten och Folkbokföringen om jag inte minns helt fel. minns du om det fanns en patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Vad heter spelet ? Verkar kul. Jag vill ha det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loppsak Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 nja man fick veta om man fanns hos kronofogden men ej hur mycket skulden var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Inte ? Prova banken då. jag är mycket tveksam till om det finns en patch till journalist. troligtvis inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Vad heter spelet ? Verkar kul. Jag vill ha det ! Journalist förmodligen....Gammalt spel, tillverkas inte längre. Men kolla REA-lådor, Blocket och Webbauktioner. @loppsak: Prova att fråga Åke på redaktionen (dörren till vänster rakt fram). Han brukar kunna svara på sånntdär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loppsak Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Åke säger kronofogden. Testat får bara reda på att Ruben agnander har restskatt men ej hur mycket. testa banken inget där heller av värde. hur mycket skuld hans bolag "mega bajt" har, hittar jag inte heller. inte organisationsnummer på bolaget. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Just ja dendär kommer jag ihåg var klurig... minns tyvärr inte exakt hur jag gjorde. Tingsrätten eller nåt kanske? Om jag får tid över så kan jag nog kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 vad är detta får spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loppsak Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 vad är detta får spel? journalist är ett svenskt spel som handlar om en journalist. Man får olika uppdrag att lösa till morgondagens tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.