TheUnnamed Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) Ta ut dom 11 bästa spelarna i världen (enligt eget tycke) formationen kan vara va som hälst. Min är följande: ------------------------------------G.Buffon (Juventus)------------------------------------ Zambrotta (Barca)-Cannavaro (Real Madrid)-John Terry (Chelsea)-A.Cole (Arsenal) ^ ------------------------------------------A.Pirlo(A.C Milan)--------------------------------- --------Gerrard (Liverpool)----------------------------------Ljungberg (Arsenal)-------- ------------------------------C.Ronaldo (Manchester United)------------------------------ v -------------------------Toni (Fiorentina)--------Henry (Arsenal)------------------------- Vilket är erat "drömlag" ni kan också komma med kritik och synpunkter på olika uppställningar bara ni postar en Uppställning :D . Redigerat 22 Januari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Du har nog missat att Zambrotta har stuckit till Barcelona ;) Men så här är min. 4-4-2 G.Buffon (Juve)- Ersättare, Casilias! Zambrotta(Barca) Cannavaro(Real) Thuram(Barca) A.Cole(Arsenal) --------------------------------------------------------------- F.Ljungberg (Arsenal) Pirlo(ACmilan) Emerson (Barca) C.ronaldo(ManUnited) --------------------------------------------------------------- A.del Piero(Juve) T.Henry (Arsenal) Jag önskar också att alla dem spela i Juventus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Mitt egna drömlag: Målvakt: Gianluigi Buffon Backar: Allesandro Nesta, Fabio Cannavaro, Juan Pablo Sorin och Nemanja Vidic. Mittfältare: Claude Makelele, Franck Ribery, Pavel Nedved och Zinedine Zidane. Anfallare: Thierry Henry och Arjen Robben Där har ni mitt drömlag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag kör med 4-4-2 G.buffon (juve zambrotta F.cannavaro sergio ramos <-real madrid A.cole (Arsenal) ---------------------------------------------------------------------------------------------- F.ljungberg (ars) Pirlo (A.C milan) P.viera (inter) C.ronaldo (Man.unt) ---------------------------------------------------------------------------------------------- andrey shevshenko (chelsea) T.henry (arsenal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) Du har nog missat att Zambrotta har stuckit till Barcelona ;) Men så här är min. 4-4-2 G.Buffon (Juve)- Ersättare, Casilias! Zambrotta(Barca) Cannavaro(Real) Thuram(Barca) A.Cole(Arsenal) --------------------------------------------------------------- F.Ljungberg (Arsenal) Pirlo(ACmilan) Emerson (Barca) C.ronaldo(ManUnited) --------------------------------------------------------------- A.del Piero(Juve) T.Henry (Arsenal) Jag önskar också att alla dem spela i Juventus! Japp det hade jag :D stod i DN att han skulle stanna i Juve men det värkade lite overkligt. Del Piero är den väll lite tveksam tycker jag, och både Emerson och Pirlo är ganska defensiva. Redigerat 19 Augusti 2006 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) ---------------------------Buffon--------------------------------- ---------Zambrotta---Terry---Puyol---A.Cole----------------- ---Ribery------Viera----Ljungberg-----C.Ronaldo------------ --------------Shevchenko------Ibrahimovic------------------- --------------------------------(År 2004 års Ibra=))----------- PS.Emerson spelar i Real Madrid och inte Barcelona Redigerat 19 Augusti 2006 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) ----------------------------Casillas----------------- -----Cicinho---Gallas----Cannavaro----Zambrotta----- ------------------Emerson-----Diarra------------------ -------C.Ronaldo----------------------Robinho------------ -------------------Ronaldo-------Henry------------ Avbytarbänken: Roberto Carlos Van Nistelrooy Terry C.Ronaldo Ronaldinho Beckham Joaquin Messí A.Cole Sen kan det hända att jag tar Ibrahimovic från C laget. ;) Redigerat 20 Augusti 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 ----------------------------Casillas----------------- -----Cicinho---Gallas----Cannavaro----Zambrotta----- ------------------Emerson-----Diarra------------------ -------C.Ronaldo----------------------Robinho------------ - ---------Ronaldo-------Henry--------------- Avbytarbänken: Roberto Carlos Van Nistelrooy Terry C.Ronaldo Ronaldinho Beckham Joaquin Messí A.Cole Sen kan det hända att jag tar Ibrahimovic från C laget. :) kör du med 4 forwards fattar inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Hehe, det blev fel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 ----------------------------Casillas----------------- -----Cicinho---Gallas----Cannavaro----Zambrotta----- ------------------Emerson-----Diarra------------------ -------C.Ronaldo----------------------Robinho------------ -------------------Ronaldo-------Henry------------ Avbytarbänken: Roberto Carlos Van Nistelrooy Terry C.Ronaldo Ronaldinho Beckham Joaquin Messí A.Cole Sen kan det hända att jag tar Ibrahimovic från C laget. ;) Ingen dålig avbytarbänk det där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Hehe, det blev fel. :) Hehe ok instressant att spela med robinho på mitten.. Han spelar oftast anfall men det skulle nog funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Robinho är väl en vänsterytter? Om inte, så är det alltid roligt att experimentera. :) Simpsons, hehe, det är därför det kallas för drömlag, men det där är dröm avbytarbänk eller något. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.