the kings Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) 4-1-2-1-2 målvakt Lehmann högerback Eboue mittback Cannavaro mittback Pyol vänster back R.carlos Pirlo defensiv mitfälltare kaka offensiv mittfältare offensivmittfältare robinho mycket offensiv mittfältare Ronaldinho anfallare : Drogba och Henry © avbytare:Boffon ,Terry ,Lahm,Deco ,Totti,A.cole, Klose och Gerrard frisparkar : långt bort från straffområdet: pirlo närmare straffområdet :Ronaldinho straffar :Henry lagkapten : Henry Redigerat 20 December 2006 av the kings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Kommentar till The kings: Du skrev typ exakt som jag :o Men inte så bra tycker jag med Eboue och med tre offensiva som robinho ronaldinho och kaka som inte är så bra i defensiven så pirlo får kämpa mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Kommentar till The kings: Du skrev typ exakt som jag :o Men inte så bra tycker jag med Eboue och med tre offensiva som robinho ronaldinho och kaka som inte är så bra i defensiven så pirlo får kämpa mycket ja tänkte inte på att ja skrev nästan som du :o pirlo e så bra så han klarar den deffensiva problemet bra med lite hjälp av cannavaro pyol och R.carlos :kung: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Mmm pirlo är rätt bra i defensiven men det blir tufft för han isf ps: det är puyol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Han heter Kompany och inte Company :) Kommer strax med en egen 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Bra ser inte ut som tråden dör iaf. Nu till saken: Håller med Assassinscreeds The Kings elva är på tok för offensiv. Fattar inte hur du kan köra med en "Mycket offensiv mittfältare". Jag skulle kalla det för en släpande forward (Dock är det inte så stor skillnad på offensiv mittfältare och släpande forward). Men till saken, det skulle aldrig funka med 3 offensiva mittfältare och 1 defensiv. 4-1-2-1-2 (diamant uppställning på 4-2-2 med en offensiv och en defensiv central mittfältare) skulle vara ett mycket bättre alternativ. Enligt mig. Oj det blev ganska långt och rörig hoppas någon förstod något. Kommentera gärna min NYA elva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Har redan kommenterat din henke Komentar åt happyHenke: Jag gillar nästan allt men Marco Materazzi är ej den bästa backen Och ljungberg med sina skador Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Oj missade att du hade skrivit det. En Ljungberg i toppform är en tillgång för vilket lag som helst. På tal om materazzi så ville jag vara lite udda och göra en lite annurlunda backlinje än alla andra. Men han har ju helt klart visat prov på bra form nu i Inter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Mmm Materatzzi är målfarlig men får många kort Kommentera gärna min elva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Ingenting av klaga på direkt men marsherano är väll inte direkt i toppform. Matterazzi var ju med GOAL's lista på Hetsporrar och ja han drar på sig lite väl många kort ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Så du läser goal också :P Mmm marsherano är ej i bra form nu men han har inte varit i england så länge och att vänja sig med den engelska stilen iställe för den brasilianska(corinthias) ps daniel alves var också med i Hetsporrar listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Så du läser goal också :P Mmm marsherano är ej i bra form nu men han har inte varit i england så länge och att vänja sig med den engelska stilen iställe för den brasilianska(corinthias) ps daniel alves var också med i Hetsporrar listan Men såklart man läser GOAL det är ju ett måste för alla fotbollsälskare! Tycker var konstigt att inte Wayne Rooney toppade listan, endast tvåa. Men back till topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.