Winjaaa Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Hej jag kanske ska köpa MPH i höst så här har jag några frågor 1.Kan man använda dom andra gubbarna i one player? 2.Är det roligt? 3.Är det svårt elr enkelt? 4.Är det värt pengarna? 5.Är det roligare med Wi-fi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 1. Nej 2. Ja men kort. 3. Rätt så enkelt 4. Jag tycker att det är värt pengarna men om du inte gillar de andra Metroid spelen ska du inte köpa det 5. Jag har inte Wi-Fi men kan tänka mig att det är som en vanlig multiplayer match Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 kan svara på Wi-Fi frågan för jag hann spela 3 matcher innan min Wi-Fi sprängdes.. det e askul och roligare än en vanlig match.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Ok men vad är det man gör när man kör wifi bara sjuter eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 På Wi-Fi finns än så länge bara Battle, det vanligaste spelsättet, där man har en viss tid på sig att döda så många andra som möjligt. Fast dem uppdaterar det hela tiden så dem kanske gör så att man kan spela alla olika spelsätten snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg