sonic_123 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag har äntligen fått Final fantasy 3 den japanska versionen! Det var min pappa som beställde den nånstans... Men i allefall spelet äger! Om ni har frågor så kan jag svara på dom om spelet:) Eller så kan ni diskutera om spelet här:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag har en fråga: HAR DET ENS KOMMIT UT I JAPAN?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) På Nintendo.com så står det att det ska komma ut någon gång i September, men då vet jag inte om dom menar Japan eller europa och resten. Men är skiljer sig inte dom Japanska spelen från dom europeriska? Du måste väl ha ett japsnaskt ds då?... skit samma men jag tror dig ändå inte. (lol en svensk 11 åring och japanska, lyckat.) Redigerat 20 Augusti 2006 av Venomblade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Ska jag bevisa dig då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Man kan beställa från en plats som kallas De-Bay. Det är ett företag, nånstans i Asien tror jag... Det är bra att beställa därifrån eftersom valutan är lite värd... Typ, om du köper ett spel där, kostar det kanske 50 spänn. MEN! det är olagligt tror jag, Min farsa snackade något om det... Do whatever the fuck.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Låst pga §1.12 - Skapa officiella speltrådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg