MegaMartin Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Du sk inte använda Pelipper i BF. Den är skitdålig. Skaffa en bättre pokemon. EDIT: Inte för att var elak, men ärlig. Redigerat 22 Augusti 2006 av MegaMartin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 men jag testar olika pokemon och ser vem som är bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 mm det blir nog bra :) lycka till med att hitta nån som du gillar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 mm tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 men jag behöver attacker som är super på många för jag ska använda den i battle front Battle frontier ? Men herregud, pelipper kommer få stryk där O_O Om du vill ha en bra vatten pokemon så testa Golduck eller omastar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 men den ska kunna olika saker alltså många attacker som är super och jag sa att jag jag testar olika pokemon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Testa lära Golduck calm mind, psychic, Surf, ice beam.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 ja!de var bra,men lär den hydro pump isstället för surf tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Why?Tack vare Pelipper slog jag ut Elit Four i Emerald. Ljomi:Men du kunde väl ha sagt någonting! Här är en bild som är nytig för dig Redigerat 23 Augusti 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) 1.varför står det att rock är super på ice? 2.varför står det att gost inte är efekt på normal? 3.varför är inte water super på steel? det är det ju i spelet PS. jag fattar den inte :( Redigerat 23 Augusti 2006 av ljomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Det du säger nu, ljomi är precis tvärtom... asså, Ice är Super på Rock, normal är inte effekt på Ghost och Water ÄR super på steel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) 1.Rock är super på Ice. 2.Ghost har ingen efekt på Normal. 3.Vad har du fått det i från?När du mötte en Aron/Lairon/Aggron eller? [Edit]Medion hann före. Redigerat 23 Augusti 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg