Hoppa till innehåll

Vad E Bäst Med Livet!

Gäst Spelnisse

Rekommendera inlägg

• Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det e rätt oskyst att döda ett djur bara för att få lite skin egentligen!tänk om en gris kommer och hugger ner oss!det skulle vara nåt!

Just det! Jag ska j*vlar i skratta den dan Höns odlar oss i små trånga burar, Låtar oss äta oss sprängfeta och sen tar livet av en efter 30 dar!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e rätt oskyst att döda ett djur bara för att få lite skin egentligen!tänk om en gris kommer och hugger ner oss!det skulle vara nåt!

Jag instämmer men måste ställa en omstridd fråga:

Var står du och Kassler vad gäller minkfarmar o dyl?

För min del är det totalt vansinne och jag skulle gärna se att de stackars djuren hamnade någon annanstans istället för trånga burar där de får skita genom nät.

Fast ändå är det fel av aktivister att släppa ut dem i och med att de inte klarar sig själva ute i naturen.

Kanske borde starta en tråd där man kan diskutera det...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Chihuahua @ 12/02-2004 17:26:06)

Jag instämmer men måste ställa en omstridd fråga:

Var står du och Kassler vad gäller minkfarmar o dyl?

För min del är det totalt vansinne och jag skulle gärna se att de stackars djuren hamnade någon annanstans istället för trånga burar där de får skita genom nät.

Fast ändå är det fel av aktivister att släppa ut dem i och med att de inte klarar sig själva ute i naturen.

Kanske borde starta en tråd där man kan diskutera det...?

Starta en ny tråd så du tjänar lite extra $$$$$
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(K3nG4 @ 12/02-2004 07:42:27)
(Ferrie @ 11/02-2004 22:01:58)

Är du någon tjejtjusare eller? Jag behöver inte anstränga mig för att tjejerna ska gilla mig...hehe din moderat!

Klart man är tjejtjusare o moderat.. hehe

Moderat?! Ghaargh. Det bästa med livet är att man kan vara miljöpartist.

Nja jag är väl en blandning mellan 60% moderat, 35%miljöpartist, 5% sosse. Moderaten i mig rules...

Jaja, Tjejer är bäst. Och strategi spel. OBS, snygga tjejer..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...