ajar Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Min inläggsräknare går ibland inte upp även om jag skriver inlägg i forumet, ibland ändras inte FuskaRanken heller. Jag har gått in på Hjälpen och klickat på frågan "Varför går inte inläggsräknaren upp ibland?" i svaret stog det att inläggsräknaren inte ändras i gruppforum och vissa andra forum, vilka är dessa "vissa andra forum" och varför går inte inläggsräknaren upp när man skriver i just dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Tror det är i Allmänt och Gruppforum som den inte går upp, är dock ej säker på om den gör det i något av övriga ämnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Rank går alltid upp, förutom i gruppforum. Prova tryck F5 för att uppdatera då? Ranken kommer iallafall förr eller senare så det är nog inget du behöver oroa dig för. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Rank går alltid upp, förutom i gruppforum. Prova tryck F5 för att uppdatera då? Ranken kommer iallafall förr eller senare så det är nog inget du behöver oroa dig för. ;) Nej inte i alla forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag får iallafall inte rank i alla forum. Jag tror att det måste vara allmänt där varken inläggsräknaren eller ranken höjs om jag tänker efter, men jag är inte säker. Cooliz: Om inte inläggen räknas borde ju inte ranke heller göra det eftersom man får rank för inlägg. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) Du får Rank/FM i de spelrealterade forumen. D.v.s inte allmänt, musik/media, grafik/programering, sport m.m. Redigerat 20 Augusti 2006 av No_Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 No_Fear: Jag får Fuska ranking i de övriga ämnena och det har man väl alltid fått? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Det här är kanske dummaste frågan. Men hur ser man hur många inlägg man gjort totalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Det här är kanske dummaste frågan. Men hur ser man hur många inlägg man gjort totalt? http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Pr...DE=12&MID=32536 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Men... får man inte rank i allmänt och dom längre? Det är väl bara fuskamynt man inte får där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 rank borde man få överallt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 men ibland höjs inläggsmätaren inte han har rätt. jag skrev i pc forumet å fick inget men ingen trodde mej. men typ efter 2 dagar fick jag när jag skrev http://www.fuska.se/forum/Four_Inga_Fml-t71437.html <-- när jag skrev att den ej funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.