Paper Mario Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Kingdom Hearts final mix vad är det för nått? Kommer det komma till Sverige? Svara gärna på Gb/mess till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Kingdom Hearts Final Mix är en nygjord version av Kingdom Hearts till PS2. Det är nya bossar, lite längre story och lite mer. Det kommer ej komma till Europa, utan finns bara i Japan. En rolig sak i final mix är att du kan vara i Disney slottet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Kingdom Hearts Final Mix är en nygjord version av Kingdom Hearts till PS2. Det är nya bossar, lite längre story och lite mer. Det kommer ej komma till Europa, utan finns bara i Japan. En rolig sak i final mix är att du kan vara i Disney slottet. :) Okej asså första spelet. Tråkigt . Tycker att det borde komma ett till nu efter Kh2, Till Ps3 då naturligtvis. Hoppas dom fortsätter serien. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag tror dom inte fortsätter serien. Men om du vill spela något mittimellan Kingdom Hearts och Kingdom Hearts 2 så spela KH: Chains Of Memories till GBA. Du får annars importera spelet från Japan och lära dig Japanska. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag tror dom kommer göra ett Kingdom Hearts 3. Man ser ju verkligen i slutfilmen av Kingdom Hearts 2 att det inte tar slut. Det MÅSTE fortsätta, annars är det ett fullkomligt galet slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag tror dom kommer göra ett Kingdom Hearts 3. Man ser ju verkligen i slutfilmen av Kingdom Hearts 2 att det inte tar slut. Det MÅSTE fortsätta, annars är det ett fullkomligt galet slut. Kingdom Hearts filmen? Spelet slutar iförsig bra antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 När man har klarat Kingdom Hearts 2 så kommer det ju en film. När du ser den så kommer du förstå. Det skulle bli helknäppt om det ej kom ett Kingdom Hearts 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 När man har klarat Kingdom Hearts 2 så kommer det ju en film. När du ser den så kommer du förstå. Det skulle bli helknäppt om det ej kom ett Kingdom Hearts 3. Jaha , det har du rätt i. Har redan klarat KH2 3 ggr :D , Jo ett spel till är inte omöjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 En liten fråga, kommer deta att komma till PC nån gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Nej. Detta spel kommer inte till Pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 jaaa, det kommer Kingdom Hearts 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Var har du läst det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg