Avregistrerad Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Hej!!! jag har tagit alla hidden packages i gta vice city. men jag hittar inte millitär helikopptern och sea sparrow. var finns dom????????? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det finns en helikopter i militär "stationen". Fast det kanske inte är den du menar? Ta på dig polis-käderna då skjuter dom inte på dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 det e inte den jag menar. de e den man får när man har tagit 100 hidden packages. den ska finnas vid nån mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det finns you ett sånt vatten flygplan. Fast det är vid filmstudion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Men jag menar en hellikoppter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 MEnar du en Sparrow? dom finns ju lite överallt och Polis helikotern står på ett tak nere i downtown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) ja det e en sparrow. fast en sea sparrow. med dom kan man landa på vattnet med. man får det när man tagit 80 hidden packages :huh: Redigerat 12 Februari 2004 av ozze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 :P Nu vet jag var den e. men nu böhöver jag hjälp med millitär helikopptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.