Nej det låter inte vettigt, men sen är det ingen här som har påstått att deras potatis smakar bajs heller. Dem sa att den var äcklig, det har man rätt att tycka. Eller du tycker kanske att det är rätt åt de här barnen som får stå ut med äcklig mat varje dag?
Skolmaten
men var inte så j*vla dryg...
min skolmat är helt ok faktiskt.
min skolmat är skitäcklig... har inte ätit i skolan på 3 år... och innan dess tog jag med mig egen mat..
Skit ni har ju lyx vi får aldrig Hamburgare,Pizza och Tacos :blink:
Vår skola är fattig korv varje vecka som jag hatar!
allt smakar skit
bara något kan vara gott som typ ris och kycklingkebab
Ska du säga. Vi får alltid bara näringsrika maträtter. Jag gillade min förra skolas mat bättre men dem här duger. Min favoriträtt är Ris, Kyckling, och Currysås.
min skol mat suuuger.potatisen kommer färdikokt och värms i ungnen denär inte färdig kokat så den smakar skit.moset är pulver.riset är helt ihop klibbat och det är svarta prickar i bläää. Och det mästa smakar bara allmänt skit
våran mat e bra, förutom den där fisksoppan som åsg ut som spya och smakade detsamma :spyr:
↗ till inläggetmin skol mat suuuger.potatisen kommer färdikokt och värms i ungnen denär inte färdig kokat så den smakar skit.moset är pulver.riset är helt ihop klibbat och det är svarta prickar i bläää. Och det mästa smakar bara allmänt skit
Ett tips är att skippa lunchen och ta extra lektioner i svenska.
↗ till inläggetSnälla nån går du fortfarande i 6:års?min skol mat suuuger.potatisen kommer färdikokt och värms i ungnen denär inte färdig kokat så den smakar skit.moset är pulver.riset är helt ihop klibbat och det är svarta prickar i bläää. Och det mästa smakar bara allmänt skit
Så som Guggo sa. Ta Svenskalektioner istället för det.
1:Har du smakat på skit?
2:Du behöver inte gilla den men när du skriver då så känns det som om maten har förgiftat dig på något sätt :huh:
Vi får ganska bra mat i skolan...utom allt som har med potatis att göra.
min förra skola den var helt okej bara att jag fick korv varje dag ungefär :angry:
men på den här skolan gör dem varje dag någon skiiiiit god mat
Våran skolmat duger, även om man ibland får gräva lite i potatisen för att komma åt det ätliga. :rolleyes: Och i soppan kunde man skippa hälften av saltet.
Jag har märkt (redan) att potatisen på vår skola är väldigt hård och den har ett slags skinn. Den är så äcklig att jag tappar aptiten.
Jag har märkt (redan) att potatisen på vår skola är väldigt hård och den har ett slags skinn. Den är så äcklig att jag tappar aptiten.
maten i skolan som jag går på är totalt oätlig vi vissa tillfällen. speciellt när det är potatis, annars går det väll att klämma i sig maten
Ja, pulvermos och inte tala om spaghettin blää. De pinar oss med flit. Jag skulle hällre äta pappas hemlagade flygandejacob. :(
Potatisarna på våran skola har ett hårt skal typ och jätte mjuk insida precis som ägg faktiskt. man kan få mycket nöje av dom på rasterna :visslar:
Min skolmat är ren skit...
Ibland får vi något gott men inte offta.
Skolmaten på vår skola duger.
För det mesta brukar det vara gott, men några gånger är det tvärtom.
↗ till inläggetPotatisarna på våran skola har ett hårt skal typ och jätte mjuk insida precis som ägg faktiskt. man kan få mycket nöje av dom på rasterna :visslar:
hehe, jag förstår va du menar ;). Vi har små smörpaket som man kan ta o bre makan. O det smöret är billigt o äckligt skit. De brukar vi också ha nöje av på rasterna :lol:
Sämre än maten på fägelser, det är sjukt illa.