Våran mat är för det mesta god.
Har sett att många klagar på potatisen. Själv tycker jag att skolans potatis är god på hösten. På vintern och våren är dom typ mögliga.
Våran mat är för det mesta god.
Har sett att många klagar på potatisen. Själv tycker jag att skolans potatis är god på hösten. På vintern och våren är dom typ mögliga.
Ganska bra
Riktigt bra,men potisen är ju som sagt inte god någonstans på någon skola i hela sverige (typ)
Jag tycker att potatisen är okej för det mesta. Igår fick vi lasagne som var dn första goda rätten i matsalen på ett bra tag.
↗ till inläggetVåran mat är för det mesta god.
mögliga lär de inte vara? :blink:
isåfall skulle de nog inte få servera det.. :P
Äckligt mat på min skola... hittar ibland hårstrån i min mat....
Innan var våra tallrikar och bestik fulla med snor, fett och matrester.
Men nu har det förbättrats som tur är :).
Och det börjar snart med riktigt potatis mos istället för pulvermos. Tjoho....!!!!
Men fisk och sånt e tyvvär fortfarande äckligt.
-.- Alla är så j*vla taskiga mot mig, säger att potatis suger på eran skola :P
Oppps... Glömde att jag inte heter DaPotatisen Lägre :P
↗ till inläggetDu kan alltid klaga...Äckligt mat på min skola... hittar ibland hårstrån i min mat....
den är faktiskt förvånansvärt bra
Våran matt suger den är dö äcklig!!! :angry:
↗ till inläggeteran matt? o du verkar väldigt negativ mot det mesta <_<Våran matt suger den är dö äcklig!!! :angry:
↗ till inläggetTa extra Svenskalektioner istället för att äta :blink: ?Våran matt suger den är dö äcklig!!! :angry:
Våran är bra men den var mycket sämre förut då fick vi torsk varje fredag x(
Snart har vi "önskevecka" i matsalen, det är när man får rösta fram vilken maträtt man vill ha den veckan. Totalt fem stycken, en maträtt för varje dag. Det dåliga är att man inte får rösta på vad man vill. <_<
vi får mycket god och näringsrik mat fisk på tisdagar och allt möjligt också mumsiga bruna bönor
Min skolasmat är helt okey, det är väll inte några större fel på den. Dock var maten i min gamla skola bättre. Men de la ner mycket pengar på maten.
↗ till inläggetSkolmaten på skolan där jag går är vedervärdig, den smakar oftast ingeting och vi får aldrig några goda maträtter utan varje veckas mat består av två fisk rätter och två korvrätter och en med kötbullar.
Shit, det kan ju inte vara roligt :o måste ju vara apjobbigt och få samma mat hela tiden...
Vår skolmat går oftast att äta, ibland är det till och med så att man längtar till lunchen. Men det kan iofs bero på att vi har sena lunchraster (som ibland har lett till att det inte fanns någon mat kvar och att vi fick ta knäckebröd). Och som på många andra skolor så är potatisen inget vidare. Pytt-i-pannan är inte heller god, för mjuka och smuliga bitar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in