Hoppa till innehåll

Skolmaten


Gäst Andreasswf
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Potatisarna på våran skola har ett hårt skal typ och jätte mjuk insida precis som ägg faktiskt. man kan få mycket nöje av dom på rasterna :visslar:

 

hehe, jag förstår va du menar ;). Vi har små smörpaket som man kan ta o bre makan. O det smöret är billigt o äckligt skit. De brukar vi också ha nöje av på rasterna :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Gott, jag klagar inte -.- Men vissa görnsaker är lite vattniga... som t.ex. Broccoli.. Men nästan all mat är god som vi får på skolan.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

helt ok när det är bra mat så är det bra mat när det är dålig mat så är det dålig mat. dom försöker inte fixa till potatisen men dom kan ta tsatsiki till pitabröd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Andreasswf

Våran skolmat är väl sådär, man blir mätt när man äter iaf. är maten äcklig så går man till cafeterian och köper sig en macka.

 

Jag och två klasskamrater har bestämt oss för att tisdagar är donken dagar :P för då har vi världens håltimme..

Donken=McDonalds

 

 

Eller så kallas det "Den gula måsen" Ni vet måsar på långt avstånd :P

 

Verkar vara bra att jag tog upp detta!

Föresten fick vi nyss något mega gott i skol salen!

Skink stek med äppelmos ^^)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...