ullbergan Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 när mna ska ladda in en foto i albumet så är det så lite plats man får ju bara ha typ 1,5 mg men alla mina har typ 2,5 kan ni inte ändra så man kan ladda ner störe bilder :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Det tycker jag med. Mina bilder blir ca 5ggr större än vad som är maximalt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 ändra formatet till jpeg så tar dom inte mer än 13-20kb(om ni har dem i rätt mått) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 jag har ett jätte grymt cs schren shot men den tar 2 gånger så mycket som man vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 ändra formatet till jpeg så tar dom inte mer än 13-20kb(om ni har dem i rätt mått) Sure, jag brukar alltid använda JPG, och mina bilder i 800x600 blir ca 500kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 skicka PM till admin ja ska de iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 ladda upp dom på nån annan sida då och sen länkar ni bara hit dom(om det går) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Det är det jag gör hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 då får du väll skaffa nåt bättre prog att spara dom med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.