philla kotte Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 kan man sälja bilar eller delar från bilar på nfsu2? för pengar menar jag då måste ha pengar och var dum nog att inte testa en bil innan jag fixade motor och sånt för över 30 tusen... tacksam för svar // philla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 ja det va ju smart ;] men du kan sälja bilen .. men du får inte tillbaka alla pengar har jag för mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Nej, du kan inte sälja delar men som sagt kan du sälja bilen. Inte för att jag vet hur man gör då men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 NFSU 2 suger. Ettan är mkt bättre. Man kan sälja sin bil, billigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Men man får väll extra mycket betalt om man har en massa trimmning till bilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 NFSU 2 suger. Ettan är mkt bättre. Man kan sälja sin bil, billigt. Varför vill du sälja din bil billigt? Man vill ju ha mycket för sin bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg