lizem Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 f*n vad jag längtar tills de kommer ut i Sverige.. Det bästa är att man kommer kunna spela Online med Wi-Fi... Kan det inte komma ut nuuuuuuuuu!!!!!!!!!! några fler här som läääääääängtar? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Kan det inte komma ut nuuuuuuuuu!!!!!!!!!! Jo, om du vill ha ett demo som man bara kan gå runt på(Och lite andra saker) och inte det man ska kunna när det är klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Hur får man demot?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Hur får man demot?? Smyg in till stället där dem provtestar spelet, stjäl en gamecard och spring för livet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Väldigt enkelt hörre du du... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 jaa det är värkligen enkelt :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 haha jag tror att jag ska testa XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Fast det är ju säkert vakter över allt och jag tror spelet sitter fast i DS:et eller man måste ladda ner en demo. Eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 fattar inte det finns väll inga ställen där man kan testa en ds.man kan väll inte ladda ner dsspel heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jo!På Roms men det är olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 fattar inte det finns väll inga ställen där man kan testa en ds.man kan väll inte ladda ner dsspel heller Då känner du inte till att man snart ska kunna ladda ner demos hos affärer för ens DS.Som försvinner när man stänger av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg