Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Så man kan bara spela det en gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 mobbat... :P BTT: vad vet ni om Pokémon D&P?? jag har ju läst det som står på www.serebii.net men e det någon som vet något annat?!? :D skulle vara glad om jag fick veta nåt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Ursäkta om jag är lite dum i huvudet men vad heter det fullständigt? Redigerat 23 Augusti 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Ursäkta om jag är lite dum i huvudet men vad heter det fullständigt? diamond & pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 mobbat... :P BTT: vad vet ni om Pokémon D&P?? jag har ju läst det som står på www.serebii.net men e det någon som vet något annat?!? :D skulle vara glad om jag fick veta nåt! Om man har ett Pokémon spel i GBA "facket" och D/P i NDS "facket" kan man byta Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 mobbat... :P BTT: vad vet ni om Pokémon D&P?? jag har ju läst det som står på www.serebii.net men e det någon som vet något annat?!? :D skulle vara glad om jag fick veta nåt! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Visste inte du det?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 nepp eller så har jag glömt :( (har dåligt minne) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag visste inte det! Jag trodde man var tvungen att linka för att byta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 mm trodde ja me :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 det har jag läst för länge sn =) det kommer bli fett kul men man kan inte byta nya pokemon till det gamla spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) vilka e/r/s eller? EDIT:glöm det läste nogare nu :visslar: Redigerat 26 Augusti 2006 av ljomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg