papyrus_pokemon Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Vad heter spelet, kan någon visa en bild ? dom heter diamond (stavning?) och pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 jag har ett nintendo ds men jag spelar inte så mycke på det och det senaste pokemon spelet köpte jag när jag va 9 år (pokemon gold) tror ni att det är värt o köpa dethära Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Ja jag ska lätt ha de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) På Serebii.ent står det att det kommer om 3 dagar i japan! http://www.serebii.net/diamondpearl/ titta på höger sida under länkarna till info "sidorna" där står det: Release date: Japan: Sep 28 06 och på usa någon gång nästa år! Dom har visat uppgraderingarna till startersarna nu :D kolla på Serebii.net och på news! asså första sidan där står det Show spoilers klicka där så får ni se! högsta utväcklingarna är här! (till starterserna!) en länk: http://www.serebii.net scrolla ner lite och klicka på show spoilers så syns de! Ganska koola! :) högsta gräss utväcklingen har ett helt träd på sig! Gräss startens (Neaturo)s utväcklingar är ground ock gräs Eld-startens utväclingar är fighting och fire och pochamas (vatten startens) högsta utväckling (BARA högsta) är water och steel Redigerat 27 September 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 29 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Nu har det då äntligen släppts i Japan! :D Vad tycker ni? XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 skit grymt har läst på serebii.net en massa som har köpt det men som undrar hur de ska göra för de kan inte japanska XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 när är släpps d/p på engleska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Nästa år?Exakt datum är inte klart än. Har ni set på GameFAGs.Diamond utklassar Pearl. Titta själva här.(Pokemon Diamond ligger på tredje plats och Pokemon Pearl ligger på 47 plats). Redigerat 24 Oktober 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 lol men vet ni om den amerikanska spelen går på DS:ar som är sålda i europa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Lol?Menar du mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kristianAJ123 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ska få Diamond till DS när det släppts i USA.... HAHAHAHA JIPPIE ÄGER PÅ EMERALD HAR 59 LATIOS OCH 34 EXPLOUD 5 SWAMPERT 2 BLAZIKEN 4 RAYQUAZA 6 DRAGONITE 3 KINGDRA MM KLONAR ASSÅ......... :D :ph34r: LOVE POKEMON,NARUTO,RUROUNI KENSHIN :visslar: Längtar tills år 2007 på våren då släpps det ut i USA ska köpa det direkt när det släppts ut i USA... :ph34r: :zzz: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 men det släpps ju , iaf vad jag har hört, precis innan sommaren i europa så då e det ju ingen idé att köpa den amerikanska versionen... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg