kadamar Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Om du vill ha en kille som barn så ska du gö med kille försökskaffa barn och tvärtom för tjej eller så var de tvärt om..:D hoppas ni fattade skriv i PM om ni inte fattade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 ok? jag tror jag fattar iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 finns det inget fusk på fuska som säger något om det? jag har iallafall för mig det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mimmi2 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 vilket sims är det & kan man ha mobil på sims? Det är på studentliv men finns kanske på nattliv också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Tror inte att de går och bestämma de !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag tror inte det går. Men jag har hört folk säga att dom kan. Ljuger säkert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gundan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 det blir väl en babys av det datorn vill det ska bli :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TingelTangel Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Du kan spara innan hon föder, och om det blir en flicka och du vill ha en pojke, så går du ut (utan att spara, det har du ju redan gjort) och sen in igen tills det blir en pojke. Det kan ta ett tag, men det kommer funka tillslut. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg