AdaM.oo Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 varför blir dom krupata hela tiden? finns det bra minneskort som ej blir det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag antar att krupata är när de slutar att fungera och alla sparningar förstörs, vad har du för ett minneskort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 det som blir kurupt e en hip gear 1019 block memory card 64 mb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Köp ett av Nintendo's egna minneskort, de kan inte bli krupata har jag hört. Märken som Joytech och så vidare kan bara lägga av efter ett tag. Så köp ett Nintendo minneskort. Ett sånt här använder jag: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag måste också radera mina filer för att mitt memory card hela tiden kuruptar.jag kom jätte långt på mitt soul calibur 2(hade 2 gubbar kvar)sen ba måste jag radera det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Nintendo's egna minneskort må vara lite dyrare men de blir aldrig kurupta (eller vad det nu heter). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 ok tack så mycket för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Min har aldrig hackat den heter någonting chili... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Har ett 259 Blocks minneskort från Game, och det har bara blivit korrupt 2-3 gånger (har haft det 2 år snart) men då på grund av skräp, som har försvunnit när man blåst lite. Så alla minneskort är inte dåliga. Och det heter korrupta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Mjo, game har rätt hög klass på sina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Har aldrig hört talas om det märket tidigare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Ska ni köpa ett memory-card så är det bäst att köpa av Nintendo. Blir det korrupt så kan ni anmäla och få pengar tillbaka (Kanske mer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg