Gäst Perisoreus Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Ni säger att om Saddam Hussein fick livstid borde han få dålig mat. Det förstår jag inte. Hans straff är att hans frihet berövas, inte att han får dålig mat. Redigerat 26 Augusti 2006 av Perisoreus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Han lät ju f*n folk svälta i hans fängelsen och isoleringar! Han gav dem vatten ungefär 1gång i veckan och det är var så saltit och full av klår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Han lät ju f*n folk svälta i hans fängelsen och isoleringar! Han gav dem vatten ungefär 1gång i veckan och det är var så saltit och full av klår. Men inser du inte att om man straffar en människa på det viset så är man lika vidrig själv? Då har man sjunkit till Saddams nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Det har du faktist rätt i. Men man borde iallafall ge honom livstids fängelsestraff. Där kan han ju sitta och kanske till slut ångra det han gjort mot Irak och dess befolkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Han lät ju f*n folk svälta i hans fängelsen och isoleringar! Han gav dem vatten ungefär 1gång i veckan och det är var så saltit och full av klår. Nej. Man är inte lika vidrig om man får bort en jäkel från denna planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Donken har en poäng i det.Han har dödat 100 000 människor.Det är vidrigt.Om man dödar en person därimot så är det inte lika vidrigt,eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag är säker på att han kommer avrättas. Finns folk som blir avrättade för att dödat 1 människa eller blir avrättade för att kört på en i olycka. Men han har dödat över 100 000 människor med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Donken har en poäng i det.Han har dödat 100 000 människor.Det är vidrigt.Om man dödar en person därimot så är det inte lika vidrigt,eller hur? Men nu var det ju så att donken tyckte att Saddam skulle torteras osv osv. Och sen tycker jag inte det är upp till andra när någon ska dö utan att tiden får bestämma det oavsett vad man har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Donken har en poäng i det.Han har dödat 100 000 människor.Det är vidrigt.Om man dödar en person därimot så är det inte lika vidrigt,eller hur? Man kan väl ändra åsikt. Nej jag tycker Saddam ska avrättas faktiskt. Som jag sa tidigare i tråden sätt han i Stilla Havet. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Då blir ha ju inte avrättad. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Men han måste känna smärtan hur det är och vara fånge och sedan göra en sermoni och döda. Nej ingen förtjänar sådana hemska straff, dock så tycker jag att han borde avlivas på grund av alla hemska saker han har gjort och varit inblandade i. Han kommer antagligen inte heller få tortyrstraff då det skulle få för stora reaktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Öh, varför förtjäna dem som dog av det? Varför ska han inte förtjäna det också? Ripto, han menar i stillahavet där alla strömmar är och hajar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.