Hoppa till innehåll

Saddam Hussein


Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

Gäst Perisoreus

Ni säger att om Saddam Hussein fick livstid borde han få dålig mat. Det förstår jag inte. Hans straff är att hans frihet berövas, inte att han får dålig mat.

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Han lät ju f*n folk svälta i hans fängelsen och isoleringar! Han gav dem vatten ungefär 1gång i veckan och det är var så saltit och full av klår.

 

Men inser du inte att om man straffar en människa på det viset så är man lika vidrig själv? Då har man sjunkit till Saddams nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han lät ju f*n folk svälta i hans fängelsen och isoleringar! Han gav dem vatten ungefär 1gång i veckan och det är var så saltit och full av klår.

 

Nej. Man är inte lika vidrig om man får bort en jäkel från denna planet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är säker på att han kommer avrättas.

Finns folk som blir avrättade för att dödat 1 människa eller blir avrättade för att kört på en i olycka. Men han har dödat över 100 000 människor med flit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Donken har en poäng i det.Han har dödat 100 000 människor.Det är vidrigt.Om man dödar en person därimot så är det inte lika vidrigt,eller hur?

 

Men nu var det ju så att donken tyckte att Saddam skulle torteras osv osv. Och sen tycker jag inte det är upp till andra när någon ska dö utan att tiden får bestämma det oavsett vad man har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Donken har en poäng i det.Han har dödat 100 000 människor.Det är vidrigt.Om man dödar en person därimot så är det inte lika vidrigt,eller hur?

 

Man kan väl ändra åsikt.

 

Nej jag tycker Saddam ska avrättas faktiskt. Som jag sa tidigare i tråden sätt han i Stilla Havet. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men han måste känna smärtan hur det är och vara fånge och sedan göra en sermoni och döda.

 

Nej ingen förtjänar sådana hemska straff, dock så tycker jag att han borde avlivas på grund av alla hemska saker han har gjort och varit inblandade i. Han kommer antagligen inte heller få tortyrstraff då det skulle få för stora reaktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...