PussyCat Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Då blir ha ju inte avrättad. <_< Jo på sätt och vid blir han det om du läser ordentligt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Öh, varför förtjäna dem som dog av det? Varför ska han inte förtjäna det också? Ripto, han menar i stillahavet där alla strömmar är och hajar! Dem förtjänade inte det och det är därför som jag vill att han ska få dödstraff. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Mm. Jag har inte sagt att han inte ska dö. Jag vill det så gärna och skulle bli lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Vad ska hända med honom? Kommer han att avrättas eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Inte riktigt bestämt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Öh, varför förtjäna dem som dog av det? Varför ska han inte förtjäna det också? Ripto, han menar i stillahavet där alla strömmar är och hajar! Och så säger du att det Saddam gjorde är hemskt!? Det där är ju minst lika hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ne. Att få bort en mördare är inte hemskt. Alltså du snackar bara nu men om Saddam skulle ha dödat någon från din släkt eller familj så skulle du vilja att han avrättas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ne. Att få bort en mördare är inte hemskt. Alltså du snackar bara nu men om Saddam skulle ha dödat någon från din släkt eller familj så skulle du vilja att han avrättas. Men du pratar inte endas att få bort en mördare utan att plåga en människa. Om han nu ska avrättas så ska det ske på ett så humant sätt som möjligt. Han ska alltså inte plågas till döds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Varför inte? Är du hans advokat eller något? Varför fick hans fångar plågas till döds. Han ska få själv känna på smärtan den jäveln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Varför inte? Är du hans advokat eller något? Varför fick hans fångar plågas till döds. Han ska få själv känna på smärtan den jäveln! För att det är vidrigt. Och om du tycker att Saddam ska utsättas för det så är du lika vidrig själv. Då har du som tidigare sagt precis samma värderingar som han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 tHOORd, du vet att det där argumentet inte funkar på honom, han är tydligen lika vidrig som saddam, me tanke på sina straff. Saddam ska dö på ett mer humant sätt oavsett vad han gjort, om det nu blir avrättning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Men alltså efter allt han har gjort så vill jag att han ska lida innan. Och att det betyder inte att jag sjunkigt till hans nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.