Zonix Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Jag har det första BFME spelet och jag sitter fast i banan Helm's Klyfta. Så jag skulle vilja ha typ en guide som säger hur ni klarade av banan så att jag kan göra som er. Tack på förhand ~Peach Out P.S Jag vill inte att folk ska skriva Spelet suger etc. För om ni tycker att det suger så bryr jag mig inte. Citera
123spill Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 En liten guide som jag hoppas kommer att funka. Det gjorde de för mig i alla fall och jag har gjort den helt själv. Satsa på pilbågsskyttar och ställ dom uppe på muren ställ legolas också på muren. Bygg en hemlig in/ut gång på den sidan av muren där dom kommer att anfalla. Gå ner med Gimli och Gandalf på insidan av muren.Ställ upp Aragorn och Boromir (kommer inte ihåg om han är med på den banan :P) uppe på muren till sammans med billbågsskyttarna. När dom stora anfallsvågerna kommer så skjuter pilbågsskyttarna på dom försök att skjuta på gubbarna som kommer med stegarna. När dom ställer upp stegarna på muren så slå sönder dom med Aragorn och någon bondearmeé (säkrast att ha en sådan också). Sen kan du gå ut med Gimli och Gamdalf gör några spec attacker typ och gå in med dom igen när dom håller på och dör. Ställ dom vid en sån där brunn som helar liv bra (vet inte vad dom heter).Den skall du ha byggt innan motståndarna kommer.Forsätta så hela tiden och se till att dina gubbar inte slås ut utan se till at göra nya gubbar så fort som möjligt. Du kan också göra nån hästarmeé och rida ut mitt i striden utanför och låt dom stanna där tills dom dör. Jag vet inte om du har kommit så långt men efter ett tag så kommer dom spränga en del av muren men va lugn och döda dom bara så fort som möjligt. Sedan får du komma på lite taktik själv också för de va välldigt länge sen jag spelade sist så jag kan ha glömt lite. Citera
Zonix Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Ok tack.. Men Gandalf kommer senare. Man använder Thedon, Eowyn, Legolas, Gimli, Boromir och Aragorn.. Sen efter typ 30 min kommer eomer och gandalf och hans arme Citera
123spill Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Aha ok men då kan du nog byta ut Gandalf mot Theodon eller Eowyn..... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.