AdaM.oo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 http://www.kossan.se/internet_symbol.htm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Så j*vla skön. :) Med denna video menas det att IE suger, likaså med Netscape. Men den där klockan... Vad f*n var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 opera tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 det är safari som är en webläsare på mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 http://www.kossan.se/internet_symbol.htm :P En av dom sämsta jag sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag har redan sett den på Youtube, men fyfan vad äg den är. Kom ihåg att jag såg den typ 30 gånger om och om igen. Alla browsers är störda förutom Firefox. GO FIREFOX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Asbra! en av dom bästa hitills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag har redan sett den på Youtube, men fyfan vad äg den är. Kom ihåg att jag såg den typ 30 gånger om och om igen. Alla browsers är störda förutom Firefox. GO FIREFOX! Alla browsers är bra förutom Firefox. GO SAFARI! Tycker inte om dessa filmer som gör olika produkter till åtlöje. IE, Safari och Opera är bra mycket stabilare på min dator iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Firefox är bajs, internet explorer är bra. Såja..Filmen gillade jag inte tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Själv har man inget problem med FF, min dator crashar bara med IE. B) Men Filmen var ju iaf rolig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 IE var ju grymt rolig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 hah! den var bra! 8/10 pga sug kvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.