bashe_man Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 en rolig bamse historia som jag har gjort :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 okej jag tycker den var lite för lång så ja lysnade inte klart :visslar: men hur har du gjort den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 okej jag tycker den var lite för lång så ja lysnade inte klart :visslar: men hur har du gjort den??? den är ju bara 2 minuter :S.. men men. jag ladda hem en fil från piratebay som heter bamse sounds. sök på det. så kommer det en fil som heter 300 bamse sound typ. sen så använder du t:ex movie maker, pinnacle studio, adobe premiere pro. och så klipper du i dom. sen kan du klippa om meningarna. typ hej bamse. så kan du ta bort hej och sätta dit typ neger. så blir det neger bamse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) coolt! men fattar ej Movie Maker kan du förklara hur man använder movie maker? snälla? Redigerat 22 Augusti 2006 av Youx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 coolt! men fattar ej Movie Maker kan du förklara hur man använder movie maker? snälla? men movie maker är jätte lätt. du går in på programet. och om du ska göra en bamse eller nått så går du in på arkiv. sen på imprtera klippsamlingar. sen väljer du alla filer som du vill ha. sen så lägger du dom bara i ljud på tidslinjen. tidslinjen finns som en liten knapp över klipp fältet. sen så klipper du bara som vanligt. http://media.putfile.com/sagan-om-cp-bamse-del-2 här är 2:an av en spännande historia med bamse och hans vänner :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.