pokeAnte Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag fångade min shainy glaile med en great boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Dark_Zebra: Man kan visst se om en Pokémon har Pokérus, man ser det på Pokémonens status. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Han menar säkert om man ska fånga . Men det behövs inte din pokemon blir smittad om du möter en annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 jag menar kan man typ ha nest ball eller måste man ha poke boll? Måste?Jag har inte sakt att du måste.Välj bara en.Det spellar ingen roll. Overraild:Kan du gå in på vilda Pokémons Status eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 det står under om dom e slp och dom men pokerus kanske också står där :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Nej det kan det väl inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Min lillebror tar tur med shiny.Han har mött shyny zangoose men trode att den var vanlig så... Och han har mött shiny swampert i Battle tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Wow! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Man kan väl inte få starters på shiny utan att göra ägg?? Min kompis har tur med att fånga.Han fångade: Latos,groudon,registeel,regice och ryqquaza med 1 ultra ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jo.Starterna kan vara Shiny när man får dom. Han fuskade väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Vadå fuskade?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 om dom va shiny fuskade han nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg