Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Innan jag börjar, så snälla alla mods, jag har skickat pm till Admin och han sa att det var okej så lås ej. Har fuska.se första och hittils stösta avatar utställning på min presentation. Du bjuds på över 30 avatarer från många kända ava-makers, Så kolla in det och skriv gärna vad ni tycker om utställningen i mitt Gb, var kritiska om ni så vill. Admin uppmuntrar även olika sorters uppvisningar på pressen. tackt till dessa som gjort några av avatarerna från mina dagar som Goldust, Libertines och nu MascarPone. : KazeN, Salt^popcorn, Phaedrus, Nico, Lillberra,TDY,Blade_alle, Lithium, Eexwhyzee,Salzalada,DK och många många fler. och den det står "the libertine" på är gjord av en profesionell ava-makare som gjort banners till Moviezine och många fler sidor. Redigerat 22 Augusti 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Jag diggar dina avatars, Masc. :) Grymt sköna. Jag kommer inte behöva en nu men vid senare tidfällen så frågar jag dig. Redigerat 22 Augusti 2006 av Soffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Coola!. önskar ja va så duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Vem är det egentligen som har gjort avataren där det står "The Libertine"? Det var en väldans skillnad på avataren och bannern på filmsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Mjo, det är en kille jag känner som, som sagt var är professionell inom PS. Fast han är mest, "bra" för betalt, lite girig :P , jag gav han ju direkt inget betalt. Men ja, det är samma person som gör bannern på film sidan som gjort den. Redigerat 23 Augusti 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Härlig utställning! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 KazeN har gjort dom finaste, råder er att beställa från honom/henne om ni är sugna på avas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jo dom var ju fina, men så stor skillnad var det ju inte på den "proffesionellt" gjorda och de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Nää, jag tycker KazeN är minst lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 ser inte ett smack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Du får ju gå in på hans press och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Du får ju gå in på hans press och kolla. Så du tror jag är så dum och inte läste inlägget han skrev?Det kommer bara upp text på presentationen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.