P_MAN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag va tvungen att avinstalera mitt battlefield 2 en snabbis, sen hittade ja inte min manual med min cd key :cry: Skulle vara jätte snällt om någon kunde dela med jig av sin cd key till mig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Men du vet väl att om någon delar med sig sin CD-Key så kan ni inte spela samtidigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Ja. Inte för att vara taskig men det är inte vårt problem direkt? Sluta vara slarvig. Men ring supporten, dem kanske kan göra nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Det är bara leta leta och åter leta tills du hittar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Cd keyn är i baksidan av manualen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Cd keyn är i baksidan av manualen Han sa att han inte hittade manualen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Kontakta supporten. §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg