Gäst Oscar 2004 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Typ att man skö döda andra som är inne och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 dekrim, impulse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Cs, Battlefield 2 är mycket bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 GunZ online http://www.gunzonline.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 GunZ online http://www.gunzonline.com det spelet ÄGER men... jag kör inte längre för jag är lv 22 och om man dör 1 gång förlorar man exp skitjobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Cs, Battlefield 2 är mycket bra spel. mm håller med cs äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Testa Warrok ( warrock.net ) Jag gillade det inte så mycket, men det gör kanske du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Kan jag få ditt acc för jag får aldrig mailet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tarifold Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Det enda som e synd på gunz att det finns vissa laggare med över 500 ping och dom blir inte kickade ~~ Stog och sköt på en med maxville eller vad den heter nu igen och fick ta och använda butterfly typ 20 gng innan han försvann spårlöst och lagga fram överallt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Oscar: Titta i skräpposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Menade han inte spel som man spelar på internet (gratisspel)? För nån skrev Battlefield 2 och CS... Jag rekommenderar iaf Heli Attack 3 på miniclip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.