Aegzor Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Hur laddar man ner mya texter till Adobe Photoshop CS2? Jag vet att min kusin har laddat ner texter till det, samt Macromedia Fireworks MX..... Citera
Putside Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Gå in på DaFont och välj ut en fin (font) Spara till PC och extracta filerna. Klipp ut filen med textsnittet. Gå till kontrollpanelen>Textsnitt Och klistra in filen. Såja, då finns den med. Citera
Boffaroffe Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 Google.se > DaFont > www.dafont.com http://www.google.se/search?hl=sv&q=DaFont...3%B6kning&meta= Citera
Aegzor Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Okej, tnx ! EDIT: Jag fattar "nada" om hur man lägger in texterna. Kanske kan No_Fear förklara lite bättre ? Redigerat 23 Augusti 2006 av medion Citera
Boffaroffe Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 Stog i putsides inlägg iof. Men du unzippar filen du har laddat ner. Lägg in filen i "Kontrollpanelen > Teckensnitt (Fonts på engelska)". Sedan starta om Photoshop. Sedan kan du välja fonten bland de olika teckensnitten i Photoshop. Citera
Aegzor Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 Okej. Nu har jag hittat det ! Men ska man lägga alla filerna där ? eller bara .txt -filerna ? Citera
Aircondition Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 Bara själva text-filen ;) Citera
Kanji Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 Skadar ju iofs inte att lägga alla filerna där. Om man är osäker på vilka filer man ska välja så är det bara att ta och klistra in alla. Finns inte speciellt mycket som kan hända. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.